Yeastar System PBX Seria P

Nowy System PBX Serii P od Yeastar

Blog / Wideokonferencje

Nowy System PBX Serii P od Yeastar

W obliczu zwiększonej konkurencji, napiętych budżetów oraz wysokich oczekiwań klientów firma Yeastar wprowadziła na rynek System PBX Serii P. Jest to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm, które potrzebują kompleksowego rozwiązania call center.  System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje , a jednocześnie jest łatwe w obsłudze.

Funkcje Systemu PBX Serii P

System wyposażony jest w funkcje takie jak: kolejkowanie, wizualne zarządzanie połączeniami, nagrywanie, monitorowanie połączeń, tablice czasu, raporty i wiele więcej. Centrum obsługi klienta Yeastar z serii P łączy w sobie narzędzia dla pracowników, łatwiejsze monitorowanie, dokładniejszą analizę danych oraz lepszą obsługę klienta w każdym węźle interakcji. To rozwiązanie znacznie zwiększy satysfakcję klientów i ułatwi pracę pracownikom.

System umożliwia również dostosowanie własnych ustawień, według których klienci będą łączyć się z odpowiednimi pracownikami. Można to ustawić na podstawie parametrów takich jak np. data i godzina, dostępność pracowników, ich umiejętności lub działy, w których pracują. System PBX z serii P posiada zaawansowane strategie kolejkowania, dystrybucji i automatycznego przekierowywania połączeń.  Pozwala to skrócić czas oczekiwania i przyspieszyć odbieranie połączeń. PBX pozwala również na zarządzanie połączeniami w internetowym panelu kolejki, metodą „przeciągnij i upuść”.

System PBX od Yeastar ma też inne funkcje jak np. połączenie zautomatyzowanego IVR z podpowiedziami samoobsługowymi, aby obsługiwać klientów bez interwencji pracowników i przyspieszyć przepływ połączeń. Kolejną funkcją jest możliwość tworzenia komunikatów dla klientów oczekujących na połączenie. Może to być np. szacunkowy czas oczekiwania, pozycja w kolejce lub inne, niestandardowe ogłoszenie. Przydatną funkcją jest też tworzenie ankiet oraz raportów dotyczących satysfakcji klientów.

Panel zarządzania

Panel kolejki

Panel kolejki, oparty jest na przeglądarce internetowej. Umożliwia wizualne zarządzanie połączeniami i daje pracownikom call center pełny dostęp do funkcji takich jak monitorowanie połączeń, przekazywanie połączeń, nagrywanie, status pracowników, logowanie, wylogowanie itp. Wszystkie te funkcje znajdują się w jednym interfejsie, co sprawia, że panel jest bardzo łatwy w obsłudze.

Raporty i statystyki

System pozwala aktywnie monitorować wydajność dzięki statystykom wyświetlanym w panelu. Można przeglądać zaawansowane statystyki call center oraz przeprowadzić dogłębną analizę bez konieczności korzystania z baz danych lub aplikacji raportujących innych firm. System zapewnia dostęp do raportów dotyczących zarówno każdego pracownika, jak i ogólnych podsumowań. Można również udostępniać raporty w graficznych formatach do pobrania lub planować okresowe generowanie raportów w przyszłości.

Raporty

Wideokonferencje

System PBX Serii P pozwala na prowadzenie rozmów twarzą w twarz, interakcję i współpracę niezależnie od lokalizacji. Wideokonferencje zbliżają zespoły oraz ułatwiają kontakt z klientami. Yeastar wprowadził zintegrowane rozwiązanie wideokonferencyjne oparte na sieci Web z możliwością udostępniania ekranu oraz z czatem zespołowym dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zapewnia łatwe prowadzenie wielostronnych wirtualnych spotkań, co jest dobrym sposobem na szybsze załatwianie spraw, usprawnianie współpracy zespołowej i budowanie silniejszych relacji biznesowych.

Można inicjować i uczestniczyć w spotkaniach bezpośrednio z przeglądarki. Nie ma potrzeby stosowania dodatkowych aplikacji lub wtyczek. Aby zaprosić współpracowników lub klientów, wystarczy wysłać link do spotkania. Podczas wideokonferencji można również korzystać z funkcji udostępniania ekranu oraz czatu grupowego. Warto dodać, że podczas spotkania wideo użytkownicy widzą się w jakości HD.

Wideokonferencje

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o Systemie PBX Serii P Yeastar lub go zamówić  – zapraszamy do kontaktu: handel@acnet.com.pl.

Leave your thought here

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *