
Nowy System PBX Serii P od Yeastar
Nowy System PBX Serii P od Yeastar
W obliczu zwiększonej konkurencji, napiętych budżetów oraz wysokich oczekiwań klientów firma Yeastar wprowadziła na rynek System PBX Serii P. Jest to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm, które potrzebują kompleksowego rozwiązania call center. System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje , a jednocześnie jest łatwe w obsłudze.
Funkcje Systemu PBX Serii P
System wyposażony jest w funkcje takie jak: kolejkowanie, wizualne zarządzanie połączeniami, nagrywanie, monitorowanie połączeń, tablice czasu, raporty i wiele więcej. Centrum obsługi klienta Yeastar z serii P łączy w sobie narzędzia dla pracowników, łatwiejsze monitorowanie, dokładniejszą analizę danych oraz lepszą obsługę klienta w każdym węźle interakcji. To rozwiązanie znacznie zwiększy satysfakcję klientów i ułatwi pracę pracownikom.
System umożliwia również dostosowanie własnych ustawień, według których klienci będą łączyć się z odpowiednimi pracownikami. Można to ustawić na podstawie parametrów takich jak np. data i godzina, dostępność pracowników, ich umiejętności lub działy, w których pracują. System PBX z serii P posiada zaawansowane strategie kolejkowania, dystrybucji i automatycznego przekierowywania połączeń. Pozwala to skrócić czas oczekiwania i przyspieszyć odbieranie połączeń. PBX pozwala również na zarządzanie połączeniami w internetowym panelu kolejki, metodą „przeciągnij i upuść”.
System PBX od Yeastar ma też inne funkcje jak np. połączenie zautomatyzowanego IVR z podpowiedziami samoobsługowymi, aby obsługiwać klientów bez interwencji pracowników i przyspieszyć przepływ połączeń. Kolejną funkcją jest możliwość tworzenia komunikatów dla klientów oczekujących na połączenie. Może to być np. szacunkowy czas oczekiwania, pozycja w kolejce lub inne, niestandardowe ogłoszenie. Przydatną funkcją jest też tworzenie ankiet oraz raportów dotyczących satysfakcji klientów.

Panel kolejki
Panel kolejki, oparty jest na przeglądarce internetowej. Umożliwia wizualne zarządzanie połączeniami i daje pracownikom call center pełny dostęp do funkcji takich jak monitorowanie połączeń, przekazywanie połączeń, nagrywanie, status pracowników, logowanie, wylogowanie itp. Wszystkie te funkcje znajdują się w jednym interfejsie, co sprawia, że panel jest bardzo łatwy w obsłudze.
Raporty i statystyki
System pozwala aktywnie monitorować wydajność dzięki statystykom wyświetlanym w panelu. Można przeglądać zaawansowane statystyki call center oraz przeprowadzić dogłębną analizę bez konieczności korzystania z baz danych lub aplikacji raportujących innych firm. System zapewnia dostęp do raportów dotyczących zarówno każdego pracownika, jak i ogólnych podsumowań. Można również udostępniać raporty w graficznych formatach do pobrania lub planować okresowe generowanie raportów w przyszłości.

Wideokonferencje
System PBX Serii P pozwala na prowadzenie rozmów twarzą w twarz, interakcję i współpracę niezależnie od lokalizacji. Wideokonferencje zbliżają zespoły oraz ułatwiają kontakt z klientami. Yeastar wprowadził zintegrowane rozwiązanie wideokonferencyjne oparte na sieci Web z możliwością udostępniania ekranu oraz z czatem zespołowym dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zapewnia łatwe prowadzenie wielostronnych wirtualnych spotkań, co jest dobrym sposobem na szybsze załatwianie spraw, usprawnianie współpracy zespołowej i budowanie silniejszych relacji biznesowych.
Można inicjować i uczestniczyć w spotkaniach bezpośrednio z przeglądarki. Nie ma potrzeby stosowania dodatkowych aplikacji lub wtyczek. Aby zaprosić współpracowników lub klientów, wystarczy wysłać link do spotkania. Podczas wideokonferencji można również korzystać z funkcji udostępniania ekranu oraz czatu grupowego. Warto dodać, że podczas spotkania wideo użytkownicy widzą się w jakości HD.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o Systemie PBX Serii P Yeastar lub go zamówić – zapraszamy do kontaktu: handel@acnet.com.pl.