
Profesjonalna obsługa wydarzeń online i hybrydowych
Profesjonalna obsługa wydarzeń online i hybrydowych
W ofercie naszej firmy posiadamy usługę obsługi wydarzeń online oraz wydarzeń odbywających się hybrydowo. Pomagamy w przygotowaniu wydarzenia, obsługujemy je w trakcie trwania, oferujemy wparcie techniczne, a także wsparcie telefoniczne dla uczestników wydarzenia. Pomagamy także w doborze najlepszej licencji do danego wydarzenia i wypożyczamy odpowiedni sprzęt.
Obsługujemy konferencje, szkolenia, webinaria, posiedzenia rad, posiedzenia urzędów, otwarcia bądź zakończenia roku akademickiego, promocje marketingowe itp. Nasza firma obsługuje konferencje odbywające się wyłącznie zdalnie, ale także hybrydowe. W przypadku organizacji wydarzeń hybrydowych, zaopatrzamy sale konferencyjne w sprzęt odpowiedni do prowadzenia wideokonferencji np. monitory interaktywne All-In-One, kamery śledzące lektora oraz profesjonalne systemy nagłośnieniowe. Nasz zespół zajmuje się przygotowaniem całego wydarzenia łącznie z wyborem odpowiedniej licencji oraz dostosowaniem ustawień. Nad prawidłowym przebiegiem wydarzenia cały czas czuwają nasi eksperci, którzy obsługują wydarzenie i stanowią wsparcie techniczne.

Obsługa wydarzenia online obejmuje:
1. Przygotowanie wydarzenia:
- Ustalenie zasad przeprowadzenia wydarzenia online
- Wybór odpowiedniej licencji (Zoom Meeting, Zoom Webinars lub BlueJeans Events)
- Przygotowanie instrukcji obsługi dla uczestników
- Ustalenie zasad rejestracji uczestników oraz wygenerowanie linków do rejestracji i spotkania
- Ustawienie opcji bezpieczeństwa wydarzenia
- Przygotowanie ankiet/głosowań
- Uruchomienie opcji tłumaczenia symultanicznego
- Podstawowe szkolenie prelegentów w zakresie korzystania z programu
- Organizacja prób przed głównym wydarzeniem
- Kontrola dźwięku i wideo prelegentów
2. Asysta w czasie wydarzenia:
- Wpuszczanie uczestników podczas wydarzeń online
- Udostępnianie praw i odpowiednich opcji poszczególnym prelegentom
- Kontrola przebiegu wydarzenia
- Reakcja w przypadku prób zakłócenia przebiegu wydarzenia
- Wyświetlanie/udostępnianie prezentacji/filmów/banerów/materiałów reklamowych itp.
- Przeprowadzenie ankiet/głosowań dla uczestników
- Odpowiadanie na pytania techniczne od uczestników wydarzenia (zwłaszcza w czasie dołączania do wydarzenia) – na czacie, mailowo oraz telefonicznie
- Obsługa czatu i Q&A (pytania i odpowiedzi)
- Nagrywanie wydarzenia i udostępnianie nagrania po konferencji
- Transmitowanie spotkania w mediach społecznościowych
- Udostępnienie raportów z wydarzenia po jego zakończeniu
3. Wypożyczenie sprzętu do obsługi wideokonferencji:
- Transport sprzętu do miejsca wideokonferencji
- Montaż sprzętu
- Dostosowanie ustawień sprzętu
- Obsługa sprzętu podczas wydarzenia
4. Wypożyczenie licencji Zoom Meeting, Zoom Webinars bądź BlueJeans Events.

Aby poprosić o wycenę usługi lub dowiedzieć się więcej zapraszamy do kontaktu:
Tel: 22 863 81 19
E-mail: marketing@acnet.com.pl