fbpx
Odwiedzając internetowego bukmachera Mostbet com w Polsce, uzyskasz najprzyjemniejsze wrażenia z bogatej oferty zakładów sportowych i gier kasynowych online. Na szczególną uwagę zasługują wysokie kursy, różnorodne bonusy i promocje, darmowe zakłady i darmowe spiny, a także prosta rejestracja i szybka wypłata środków. A jeśli pobierzesz aplikację mobilną, Twoja gra stanie się jeszcze jaśniejsza!

Blog

Seria P – aktualizacje: Call Flip, integracja usług katalogowych i więcej

yeastar 1234
Blog

Seria P – aktualizacje: Call Flip, integracja usług katalogowych i więcej

Cztery miesiące od ostatniej aktualizacji, system PBX serii P powrócił silniejszy z większą ilością funkcji połączeń, nową integracją i nowym planem abonamentowym.

Tym razem nowa aktualizacja obejmuje: Call Flip, Call Switch, Audio Conferencing dla Linkus Web Client, Windows Active Directory Integration, Microsoft 365 Azure Active Directory Integration, Remote SIP Service i wreszcie zupełnie nowy plan subskrypcji dla P-Series PBX System Appliance Edition.

Sprawdź, o co chodzi w każdej z aktualizacji!

Call Flip i Call Switch


Więcej funkcji połączeń dla użytkowników systemu PBX serii P! Call Flip i Call Switch to przydatne funkcje połączeń, które pozwalają na przeniesienie trwającego połączenia na telefon komórkowy, stacjonarny lub komputer bez przerywania rozmowy.

Wyobraź sobie taką sytuację, rozmawiasz z potencjalnym klientem na swoim Linkus Mobile Client w drodze do biura, ale bateria się rozładowuje. Normalnie powiedziałbyś „Czy mogę oddzwonić?” i odłożyłbyś słuchawkę, co mogłoby się wydać nieprofesjonalne i grozić utratą klienta. Teraz już nie musisz. Dzięki nowo dodanym funkcjom Call Flip i Call Switch będziesz cieszyć się większą elastycznością połączeń w takich sytuacjach.

Jak działa Call Flip?

Więcej funkcji połączeń dla użytkowników systemu PBX serii P! Call Flip i Call Switch to przydatne funkcje połączeń, które pozwalają na przeniesienie trwającego połączenia na telefon komórkowy, stacjonarny lub komputer bez przerywania rozmowy.

Wyobraź sobie taką sytuację, rozmawiasz z potencjalnym klientem na swoim Linkus Mobile Client w drodze do biura, ale bateria się rozładowuje. Normalnie powiedziałbyś „Czy mogę oddzwonić?” i odłożyłbyś słuchawkę, co mogłoby się wydać nieprofesjonalne i grozić utratą klienta. Teraz już nie musisz. Dzięki nowo dodanym funkcjom Call Flip i Call Switch będziesz cieszyć się większą elastycznością połączeń w takich sytuacjach.

Jak działa Call Flip?

Jeśli dzwonisz z Linkus Web Client lub Yeastar Linkus dla Google, wystarczy, że na ekranie dotkniesz przycisku „Call Flip”, wybierzesz terminal, na który chcesz przerzucić rozmowę i gotowe! Podobnie jest w przypadku dzwonienia z Linkus Mobile Client i potrzeby ustawienia Call Flip.

Jeśli dzwonimy z telefonu stacjonarnego, wystarczy wybrać kod *01, a wszystkie urządzenia podłączone do niego będą dzwonić. Odbierz połączenie na urządzeniu, na którym chcesz kontynuować rozmowę.

Jak działa Call Switch?

Innym sposobem na przeniesienie połączenia bez rozłączania się jest zainicjowanie funkcji Call Switch. Wystarczy kilka kliknięć, aby odebrać połączenie na żywo i przełączyć je na preferowane urządzenie.

Na ekranie głównym programu Linkus Web Client kliknij przycisk „Przełącznik połączeń” u góry, znajdź aktywne połączenie, na którym jesteś i przełącz je z bieżącego urządzenia (na przykład telefonu IP) do swojego programu Linkus Web Client.

Ta sama metoda działa dla Linkus Mobile Client i Yeastar Linkus dla Google. Jednak zamiast przycisku, zobaczysz niebieski baner pojawiający się u góry.

Audio konferencje dla Linkus Web Client

Linkus Web Client, w pełni przeglądarkowa aplikacja UC zbudowana dla użytkowników serii P, obsługuje teraz audio konferencje, co oznacza, że podczas rozmowy można zaprosić osoby (zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne) do dołączenia i rozpocząć spotkanie audio ad-hoc. To rozwiązanie audiokonferencyjne, które może spełnić potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw i pomóc im zwiększyć efektywność codziennej komunikacji.

Po aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania sprzętowego, w interfejsie połączenia znajdziesz nowy przycisk „Dodaj uczestnika”. Kliknij go, dodaj trzeciego uczestnika, a konferencja audio zostanie zainicjowana z interfejsem przekształcającym się w widok siatki. Możesz dodać do 8 uczestników do każdej sesji, a jako gospodarz otrzymasz dostęp do wyciszania/wyciszania, dodawania/usuwania uczestników oraz włączania/wyłączania nagrywania za pomocą kilku kliknięć.

Integracja Activity Directory (AD) i Azure AD

Oprócz popularnych CRM-ów i Microsoft Teams, P-Series PBX System oferuje teraz oficjalnie integrację dwóch usług katalogowych:

Microsoft 365 Azure Active Directory (funkcja Enterprise Plan)

Windows Active Directory (funkcja Ultimate Plan)

Jedną z największych zalet integracji systemu P-Series PBX z powyższymi usługami katalogowymi jest to, że można zaoszczędzić czas na ręcznym wprowadzaniu kluczowych informacji o pracownikach, takich jak nazwy stanowisk, numery telefonów i adresy e-mail.

Po aktywowaniu integracji użytkownicy i grupy organizacyjne w Active Directory lub Azure AD zostaną zsynchronizowane z centralą PBX P-Series, a numery wewnętrzne zostaną dla nich dopasowane lub utworzone automatycznie jeden po drugim. Mogą oni logować się do swoich kont Linkus Mobile i Web za pomocą Single Sign-on (SSO), oszczędzając sobie kłopotów z pamiętaniem kolejnego hasła i zwiększając bezpieczeństwo konta.

Z perspektywy administratora, integracja usług katalogowych przynosi również dużą wygodę, gdyż ułatwia zarządzanie kontami. Oprócz automatycznego synchronizowania kluczowych informacji o użytkownikach i dopasowywania numerów wewnętrznych, można elastycznie usuwać numer wewnętrzny użytkownika z systemu PBX, jeśli zostanie on usunięty z systemów usług katalogowych.

Nowy plan subskrypcji dla P-Series Appliance Edition

Aby lepiej służyć klientom z sektora MŚP i zaoferować im większą elastyczność, wprowadzono nowy plan abonamentowy (a także nową możliwość uzyskania przychodów) dla P-Series Appliance Edition – Plan Standardowy!

Oprócz zwykłych funkcji centrali telefonicznej i wiadomości błyskawicznych, nowy plan obejmuje również usługę dostępu zdalnego. Wspiera ona pracę zdalną i zapewnia łatwą współpracę zespołu rozproszonego. Zakładając, że pracujesz w domu, nadal będziesz mógł korzystać z Linkus UC Clients, aby łączyć się ze współpracownikami i klientami oraz bezpiecznie uzyskać dostęp do portalu zarządzania centralą i monitorować jej status.

Zdalna usługa SIP

Tym razem nowa aktualizacja zawiera również nową funkcję związaną ze zdalnym dostępem – Remote SIP Service. Co jeśli powiemy, że istnieje lepszy i łatwiejszy sposób na podłączenie zdalnych urządzeń obsługujących protokół SIP do Twojej centrali i nie wymaga to ryzykownego przekierowania portów i skomplikowanych ustawień sieciowych? Właśnie w tym miejscu pojawia się zupełnie nowa funkcja i ratuje dzień.

Usługa Remote SIP Service jest wymieniona w planie Enterprise i zapewni Ci następujące usługi:

  • Własna nazwa domeny PBX (FQDN)
  • Łatwa rejestracja zdalnych punktów końcowych SIP
  • Szczegółowa kontrola bezpieczeństwa
  • Brak problemów z portami i NAT

Usługa zdalnego dostępu SIP a usługa zdalnego dostępu

Możesz się zastanawiać, jaka jest różnica między istniejącą usługą Remote Access Service a nową usługą Remote SIP Service? Zacznijmy od tego, co obie te usługi mają. Obie zapewniają FQDN, co oznacza Fully Qualified Domain Name. Jest to dostosowywana usługa nazwy domeny centrali dostarczana przez Yeastar, która pomaga stworzyć tunel szyfrujący w celu ustanowienia bezpiecznego połączenia zdalnego między centralą a zdalnymi punktami końcowymi.

Jeśli chodzi o różnice, to po pierwsze, aby korzystać z Remote SIP Service, będziesz potrzebował co najmniej planu Enterprise, podczas gdy Remote Access Service wymaga jedynie planu Standard. Po drugie, jak sama nazwa wskazuje, SIP. Dzięki usłudze Remote SIP Service będziesz mógł łatwo i bezpiecznie podłączyć zdalne telefony IP, centrale telefoniczne w oddziałach, bramy lub inne zdalne punkty końcowe SIP do swojej centrali. Jeśli masz potrzeby takie jak połączenie z wieloma lokalizacjami lub rejestracja zdalnej bramy, usługa Remote SIP Service jest zdecydowanie niezbędna.

Czas na aktualizację!

Leave your thought here

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *